Potrzebujesz pomocy? ❤️
Tutaj na pewno znajdziesz odpowiedź na swoje pytania!
🛒 Śledzenie zamówienia
Aby sprawdzić status zamówienia, kliknij [tutaj]
🏡 Zmiana adresu dostawy
Aby zmienić adres dostawy, prosimy napisać na e-mail: kontakt@twojefanty.pl i podać dokładny adres, na który ma zostać zmienione zamówienie.
Jeśli paczka została już nadana (czyli posiada numer do śledzenia), niestety nie możemy zmienić adresu dostawy.
W takim przypadku prosimy o kontakt z obsługą klienta Inpost za pomocą jednego z poniższych sposobów:
Telefon: +48 722 444 000
E-mail: pomoc@inpost.pl
🔄 Zmiana napisu/wzoru
Wzory są stałe, dlatego nie ma możliwości ich zmiany
🍩 Chcę wymienić kubek
Jeśli kubek jest w nienaruszonym stanie, oczywiście istnieje możliwość jego zwrotu. Prosimy o odesłanie produktu na poniższy adres:
Petőfi utca 120, 4482 Kótaj, Węgry
Prosimy o przesłanie potwierdzenia nadania przesyłki na adres kontakt@twojefanty.pl
🚚 Ile trwa dostawa?
Dostawa zazwyczaj zajmuje 2–4 dni robocze, jednak w okresach wzmożonego ruchu (np. Boże Narodzenie, Dzień Ojca, Dzień Matki, Dzień Kobiet) czas ten może wydłużyć się nawet do 5–7 dni roboczych.
📦 Chcę zamówić do punktu odbioru
Realizujemy dostawy tylko pod wskazany adres, dostawa do punktu odbioru aktualnie nie jest możliwa
❌ Otrzymałem uszkodzony kubek
Prosimy o kontakt mailowy pod adresem kontakt@twojefanty.pl, w treści wiadomości prosimy opisać, który kubek dotarł uszkodzony oraz podać numer zamówienia (np. #4199-PL)
⚠️ Otrzymałem inny produkt, niż zamówiony
Prosimy o kontakt mailowy pod adresem kontakt@twojefanty.pl, w treści wiadomości prosimy opisać, który kubek został błędnie wysłany oraz podać numer zamówienia (np. #4199-PL)
😔 Chcę anulować zamówienie
Prosimy o napisanie maila z numerem zamówienia (np. #4199-PL) na adres kontakt@twojefanty.pl