Potrzebujesz pomocy? ❤️

Tutaj na pewno znajdziesz odpowiedź na swoje pytania!

🛒 Śledzenie zamówienia

Aby sprawdzić status zamówienia, kliknij [tutaj]

🏡 Zmiana adresu dostawy

Aby zmienić adres dostawy, prosimy napisać na e-mail: kontakt@twojefanty.pl i podać dokładny adres, na który ma zostać zmienione zamówienie.

Jeśli paczka została już nadana (czyli posiada numer do śledzenia), niestety nie możemy zmienić adresu dostawy.

W takim przypadku prosimy o kontakt z obsługą klienta Inpost za pomocą jednego z poniższych sposobów:

Telefon: +48 722 444 000
E-mail: pomoc@inpost.pl

🔄 Zmiana napisu/wzoru

Wzory są stałe, dlatego nie ma możliwości ich zmiany

🍩 Chcę wymienić kubek

Jeśli kubek jest w nienaruszonym stanie, oczywiście istnieje możliwość jego zwrotu. Prosimy o odesłanie produktu na poniższy adres:

Petőfi utca 120, 4482 Kótaj, Węgry

Prosimy o przesłanie potwierdzenia nadania przesyłki na adres kontakt@twojefanty.pl

🚚 Ile trwa dostawa?

Dostawa zazwyczaj zajmuje 2–4 dni robocze, jednak w okresach wzmożonego ruchu (np. Boże Narodzenie, Dzień Ojca, Dzień Matki, Dzień Kobiet) czas ten może wydłużyć się nawet do 5–7 dni roboczych.

📦 Chcę zamówić do punktu odbioru

Realizujemy dostawy tylko pod wskazany adres, dostawa do punktu odbioru aktualnie nie jest możliwa

❌ Otrzymałem uszkodzony kubek

Prosimy o kontakt mailowy pod adresem kontakt@twojefanty.pl, w treści wiadomości prosimy opisać, który kubek dotarł uszkodzony oraz podać numer zamówienia (np. #4199-PL)

⚠️ Otrzymałem inny produkt, niż zamówiony

Prosimy o kontakt mailowy pod adresem kontakt@twojefanty.pl, w treści wiadomości prosimy opisać, który kubek został błędnie wysłany oraz podać numer zamówienia (np. #4199-PL)

😔 Chcę anulować zamówienie

Prosimy o napisanie maila z numerem zamówienia (np. #4199-PL) na adres kontakt@twojefanty.pl